Vyhľadávače sú pre väčšinu webových stránok primárnym zdrojom návštevnosti. Návštevník webu, ktorý prišiel z vyhľadávača, je navyše v procese hľadania produktu, kedy ho informácie na dosiahnutej webstránke dokážu významne ovplyvniť.
PPC (Pay Per Click) systémy - reklamné systémy, kde sa platí za klik na reklamu (Google AdWords, ETARGET..) zabezpečujú zobrazovanie textového reklamného odkazu na stránke výsledkov vyhľadávania, ak hľadajúci použil niektoré z inzerentom definovaných kľúčových slov.
Výhody reklamy na internete:
- Vysoká účinnosť: reklama prináša viac návštevníkov a zvýši Vám zisk
- Presné cielenie: návštevník hľadá presne to čo ponúkate
- Okamžité výsledky: výsledky, teda konverzie (akcia keď sa z návštevníka stránky stáva zákazník) viete konkrétne merať
- Zvýšenie povedomia o Vašej firme, produktoch a službách
- Rýchlosť: už za pár minút po spustení kampane máte prvých návštevníkov
- Flexibilita nákladov:, môžete si určiť denný/týždenný/mesačný limit prostriedkov
Zabezpečíme pre Vás:
- Analýzu kľúčových slov
- Vytvorenie účtov v reklamných sieťach
- Vytvorenie kampaní (kľúčové slová, texty, cieľové stránky)
- Monitorovanie a ladenie kampaní